יום שלישי, 29 ספטמבר, 2020
צרו איתנו קשר עמוד הפייסבוק של אתר מדדים הקישור ייפתח בחלון חדש

איתותים לכך שהביקוש הגדל למוצרי מזון הוא כאן להישאר, לפחות בינתיים

זוכרים את המחסור בנייר טואלט ובביצים בשיא הסגר?
מתברר שהציבור הישראלי ממשיך לצרוך יותר מוצרי מזון מבעבר גם לאחר שהמשק נפתח וזאת בצל מדיניות הבידודים והמשך העבודה מהבית. מנתונים שפרסמה לאחרונה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, הפדיון של רשתות המזון הישראליות עלה בכ-4.9% ביוני האחרון בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, הגם שירד בכ-2.2% לעומת חודש מאי. האם מגמה זו היא כאן כדי להישאר גם ביום שאחרי הקורונה ומה קורה בחו"ל?
הנה 6 תופעות שמאותתות כי הביקוש המוגבר למוצרי מזון יימשך, לפחות עד שיימצא חיסון ואם בודקים כיצד השפיע השפל הכלכלי הגדול על תרבות הצריכה האמריקאית, ייתכן שגם לאחר מכן.

כתבות חדשות
מעבר לאזור הראשי, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + z