יום שישי, 7 אוגוסט, 2020
צרו איתנו קשר עמוד הפייסבוק של אתר מדדים הקישור ייפתח בחלון חדש

דרכים שבהן קמעונאיות המזון מתאימות עצמן למציאות של ריחוק חברתי

קמעונאיות המזון בארץ ובעולם נהנו מעליה בביקושים בתקופה הסוערת של התפרצות נגיף הקורונה.
הסגר העולמי שהושת על ידי הממשלות בארץ ובעולם הותיר את קמעונאיות המזון פתוחות כגוף שמספק שירותים חיוניים והביקושים למזון ולטואלטיקה עלו ברקע חוסר ודאות לגבי העתיד לבוא, ובצל סגירת מקומות ההסעדה והמסגרות החינוכיות. אלא שהרשתות נדרשו להתאים את עצמן מצד אחד לביקושים הגדלים ומנגד לעמוד בכללי ריחוק חברתי ותחרות שניצבה מול מכולות שכונתיות עם פחות קהל.
לפניכם 6 דרכים שבו הרשתות נכונו לאתגר הזה:

כתבות חדשות
מעבר לאזור הראשי, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + z