יום חמישי, 14 נובמבר, 2019
צרו איתנו קשר עמוד הפייסבוק של אתר מדדים הקישור ייפתח בחלון חדש
Peakpx

סודות למכירה מוצלחת באמזון

כניסתה של אמזון לישראל מהווה אבן דרך וכניסה לעולם האיקומרס החדש, עולם שבו שולטים מרקטפלייסים – כלומר, זירות מסחר אלקטרוניות שבהן הלקוח יכול לרכוש הכל, החל מנייר טואלט, דרך בגדים ועד למוצרי חשמל. היתרון לבעל העסק הוא בכך שהמרקטפלייס, במקרה שלנו אמזון, אחראי להביא את הלקוח לאתר ולנהל את חווית הרכישה על הצד הטוב ביותר, בעוד שהתפקיד של בעל העסק הוא להכניס את הלקוח לדף המכירה ולגרום לו לבצע את הרכישה.

מאת: אלי ונטורה, ראש תחום איקומרס אלקטרה מוצרי צריכה*
* לאחרונה קיבלה אלקטרה אישור מבכירי אמזון ליישום מודל חדשני בדמות הקמת קניון בתוך אמזון שיפעל תחת השם "אלקטרה מרקט" ויאפשר לכל יצרן, בעל עסק קטן או בינוני להתחיל ולפעול באמזון תחת פלטפורמת המסחר האלקטרוני של אלקטרה.

כתבות חדשות
מעבר לאזור הראשי, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + z